Simple Lady
Navigation
Diary

Profile
Message
Friend
Thanks

+ follow
One
Cinta Jarak Jauh @ Aug 22, 2010

hi bloggy

ade bc artikel nie citer pasal 'dugaan cinta jarak jaoh'...huhu (nak nangis plak tibe2)
artikel 2 ckp...

"Percintaan jarak jauh ada kalanya begitu menduga biarpun sesekali terasa seronok dan terbuai oleh kejujurannya. Namun ada juga yang menaruh curiga dengan pasangan kerana takut kasih sayang yang sedang disulam akan terhakis perlahan-lahan. Memang banyak dugaan sebenarnya. Mesti ade perasaan yang merunsingkan, menyedihkan dan memeningkan bila kite dalam situasi cinta jarak jauh ini. Menangis dan sedih yang amat sangat apabila si dia berubah hati disebabkan rasa sunyi."

hurmmm nak citer skt....btl gak 2....mmg mcm 2 pon.... :( mesti ade yg mencurigakan....pas2 saat2 rindu mesti gadoh.....paham x? hurmmm...mcm mane nak explain... ak xth nak explain macam mane.... huhu (ngah sedih sbnrnye :'(... hurmm)

so.....kalu xmo pape berlaku ngan pasangan tu..kite kne:-
1. Percaya pada pasangan
2. Setia walaupun jauh
3. Berjumpalah walaupun seketika
4. Tanyalah khabar
5. Sambut hari ulang tahun bersama
6. Jangan jadikan jarak sebagai pemusnah

huhuhu....bg tips haa....
cedih....sbb ak xmo cinte jarak jaoh nie...sbb terlalu rindu...jeles ngan kapel2 lain...tengok diowg bahagia jerk...pas2 ade ambil berat,take care each other...byk laa..... :'( hurmmm....nak wat mcm mane...ade hikmah nape ak jaoh ngan die.. :'( bile dh jaoh...mcm nie plak jd nye... YaAllah....susahnye nak ak kate....
sedih sgt3......kalu la bulan ramadhan nie Allah tarik nyawa ak, bgs sgt...... xperlu dh nak hidup.....sia2 jer hidup kalu xde die..... :'(

ak harap sgt3.....jgn la die lupa kan ak.......ak xkan sesekali lupe kan die.....mmg ak byk salah...tp ak wat bkn tok menyakitkn hati or wat die marah....ak ikhlas n ak mmg jujur nak wat mcm 2.....setia sgt3....xth nak ckp mcm mane dh...xth nak buktikan mcm mane....pasrah aje lah~~... mmg hidup ak mcm nie....mmg prangai mcm nie....

asik nanis jerk ak nie....(makruh2...batal pose kang...)

tata!